|
Op zoek naar de toegevoegde waarde van Philips Buitenhof gaf kritiekloze reclamespot
|
|
26 mei 2010 - De taak van de nieuwe leider van Philips is tien jaar afbraak om te buigen in een nieuw perspectief op groei De Telegraaf kwam met een speculatie over wie de opvolger van Gerard Kleisterlee als CEO van Philips zal worden. AME Research wil weten wat zijn strategische visie is op het bereiken van groei in omzet, werkgelegenheid, winst en toegevoegde waarde want daar is de laatste tien jaar niets van terecht gekomen. Scheidend CEO Gerard Kleisterlee faalde.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 20 pagina's:
- AME Research point of view
- Commerciële Philips reclame in Buitenhof
- Homecare is handel in randapparatuur
- Niet repareren maar stoppen
- De echte vragen voor Clairy Polak
- Financiële analyse: Kleisterlee faalde
- Op zoek naar de toegevoegde waarde van Philips
- Bijlage over de financiële analyse
- Formules van de vijf AME Indicatoren
- Profiel AME Research
Figuur 1 Voortdurend dalende omzet sinds 2000 Figuur 2 Steeds minder medewerkers sinds 2000 Figuur 3 Gemiddeld in 10 jaar 4,8% RTV Figuur 4 Gemiddelde EBIT MARGE 3,6% per jaar Figuur 5 Philips onttrekt waarde aan de economie Figuur 6 Toegevoegde waarde Philips, Microsoft, Nokia en IBM Figuur 7 Marktwaarde Philips 2000-2009 Figuur 8 Omzet Philips in Nederland 2000-2009 Figuur 9 Balans en resultaten Philips 2005-2009 Figuur 10 Ratio en kengetallen Philips 2005-2009
|
Titel: |
Op zoek naar de toegevoegde waarde van Philips |
Auteur: |
Team AME |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(347 Kb)
|
Aantal pagina's: |
20 |
Uitgegeven: |
26 mei 2010 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 239,00 |
9% BTW (laag): |
€ 21,51 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 260,51 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 260,51 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier Philips |
|
|
|
|
|