3 jan 2011 - Exact scherpt beleid aan, wil accountants terugwinnen.
Exact Software heeft een teleurstellend jaar achter de rug. De beurskoers verbeterde maar 10,5%, ruim vier maal zo weinig als die van concurrent Unit4. Maar nu is er ambitie de onderneming nieuw elan in te blazen.Gaat die ver genoeg? Zal dat gelukken? Een kritische verkenning.
Reserveer vrijdagmiddag 14 januari 2011 van 13,30-17 uur voor het Nieuwjaars Event van High Tech Analysis “De B2B Informatie Revolutie”, samen met ABN AMRO, FD, AFAS, PWC en LVT PR voor marketeers, journalisten en Media- en PR specialisten. Info en inschrijven: http://www.hightechanalysis.nl/nieuwjaars_event/
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 11 pagina's:
- Grote invloed van externe adviseurs
- Naar nieuwe geestkracht in de onderneming
- Toch geen nieuwe strategie, maar verfijning
- Altijd worstelen met distributiekanaal
- Focus op dochters van multinationals
- Acquisities op wat klanten willen
- Omzet daalt in 2011
- Vragen van de analisten
- Effect van presentatie op beurskoers
- Deals met accountants controversieel
- Niveau van winstgevendheid
- Naar een nieuw bedrijfscultuur
- Bijlage over de financiële analyse
- Formules van de vijf AME Indicatoren
- Profiel AME Research
- Figuur 1 Beurskoersen Exact en Unit4 2006-2010
- Figuur 2 Beurskoers Exact vanaf 3 december 2010
|
Titel: |
Exact wil meer focus op de klant |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(378 Kb)
|
Aantal pagina's: |
11 |
Uitgegeven: |
3 januari 2011 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 119,00 |
9% BTW (laag): |
€ 10,71 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 129,71 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 129,71 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|