7 mei 2002 - Essent Kabelcom levert aan 1,7 miljoen abonnees televisie- en radiosignalen en Internetdiensten voor de consumentenmarkt. De onderneming is nummer 2 op de Nederlandse markt en onderdeel van het internationaliserende energieconcern Essent N.V. Dat zoekt voor Kabelcom samenwerking en schaalvergroting en besloot tot investeringsstop.
Essent Kabelcom is te klein en geen kernactiviteit voor Essent. Verkoop ervan ligt meer voor de hand dan acquisitie omdat het beleid van Essent Kabelcom is: eerst rendement, dan investeren. Per aansluiting behaalde Kabelcom in 2001 een opbrengst van 166 euro. Essent legt nu het initiatief bij de consument.
De AME Rating 2002 voor Essent N.V. is: GOED.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 6 pagina's:
- Omschrijving
- Typering
- Samenvatting en conclusie
- Inhoudsopgave
- Inleiding
- Producten en diensten
- Partners
- Organisatie
- Management
- Financiën
- Strategie en visie
- AME RATING*
- Samenvatting en conclusie
- Feiten en cijfers
|
Titel: |
Essent Kabelcom lijdt fors verlies in 2001 |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(28 Kb)
|
Aantal pagina's: |
6 |
Uitgegeven: |
7 mei 2002 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 22,00 |
9% BTW (laag): |
€ 1,98 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 23,98 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 23,98 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|