14 mrt 2002 - Het Vlaamse telecombedrijf Telenet, waar de Amerikaanse kabelaar Callahan de scepter zwaait, is winstgevend en lonkt naar het Noorden. "De kern is content", zegt directeur Duco Sickinghe in een strategisch en gedetailleerd interview.
Telenet heeft tweederde van de Vlaamse kabelinfrastructuur. Jongeren van 13-18 zijn de grootste "decision making" klantengroep. Het interview behandelt de Europese strategie van Calahan Associates, de eigendomsstructuur van Telenet en onder meer de visie van Duco Sickinghe op schaalvergroting, breedbandpenetratie in Vlaanden, marketing en concurrentie. Het interview is eerder gepubliceerd in het vakblad InfraVISIE.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 5 pagina's:
- Callahan in Europa
- Schaalvergroting
- Lokale verticale bedrijfskolom
- Marktaandelen en penetratie
- Relatie tot Casema en concurrenten
|
Titel: |
De Vlaamse strategie van Telenet's Duco Sickinghe |
Auteur: |
|
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(157 Kb)
|
Aantal pagina's: |
5 |
Uitgegeven: |
14 maart 2002 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 22,45 |
9% BTW (laag): |
€ 2,02 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 24,47 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 24,47 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|