|
Perfect for People zoekt winstdeling met klant Nieuwe marktplaats voor SAP professionals
|
|
23 jul 2009 - Nieuw rapport over SAP markt met focus op innovatieve dienstverlening door Perfect for People
- De Nederlandse SAP markt biedt werk aan circa 7000 SAP professionals en is in handen van een aantal grotere spelers en vele zelfstandige professionals.
- Dit rapport bespreekt actuele trends in deze markt en het winstdelingsconcept met klanten dat Perfect for People in de markt zet als flexibele vernieuwing
- n.b. dit rapport is even duur als een jaarabonnement waarmee u vrijwel alle rapporten gratis kunt downloaden
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 18 pagina's:
- AME Research point of view
- Variabele beloning belangrijk element
- Variabele beloning belangrijk element
- Ook in 2009 omzetgroei
- Versterken klantrelatie heeft prioriteit
- Risico van profitsharing bij projecten
- Accent op functionele consultancy
- Concurrentie-omgeving van Perfect for People
- Nieuwe marktplaats voor SAP Professionals
- Sterke omzetgroei SAP Nederland in 2008
- Financiële analyse Perfect for People
Tabellen Tabel 1 Kerngegevens Perfect for People 2009 Tabel 2 AME indicatoren 2004-2008 Tabel 3 Omzet Perfect for People 2003-2008 Tabel 4 Omzetverdeling Perfect for People 2007-2008 Tabel 5 Overzicht van recente projecten van Perfect for People Tabel 6 Omzet van SAP in Nederland 2003-2008 Tabel 7 Balans Perfect for People 2003-2008 Tabel 8 Resultaten Perfect for People 2003-2008 Tabel 9 Kengetallen en ratio 2003-2009 |
Titel: |
Perfect for People zoekt winstdeling met klant |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(236 Kb)
|
Aantal pagina's: |
18 |
Uitgegeven: |
23 juli 2009 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 499,00 |
9% BTW (laag): |
€ 44,91 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 543,91 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 543,91 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier Perfect for People |
|
|
|
|
|