|
Uitdaging voor Ordina is winstherstel BPO debacle grootste in ICT geschiedenis
|
|
17 mrt 2009 - Na extreme risico’s verandert karakter van Ordina van groei naar winst gedreven concern
- Ordina verliest in 2009 inclusief de verkochte bedrijfsonderdelen circa €100 miljoen omzet
- moet een uiterste inspanning leveren om de winst op peil te houden
- heeft €106 miljoen verspeeld op zijn BPO-fabriek
- werd de dupe van de gevolgen van de kredietcrisis
- staat weer rechtop in consulting, ICT-diensten en applicatie outsourcing
- Is nieuw leiderschap nodig?
- Een analyse
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 19 pagina's:
- AME Research point of view
- Bancaire BPO fabriek Ordina enorme schadepost
- Financiële en publieke sector kernmarkten
- Omzetontwikkeling naar business lines
- Verwachtingen voor 2009
- Financiële analyse: sturen op winst
Tabellen Tabel 1 Kerngegevens Ordina 2009 Tabel 2 AME indicatoren 2000-2008 Tabel 3 Omzet en verlies BPO fabriek 2007-2008 Tabel 4 Omzet naar business line 2005-2008 Tabel 5 Omzetprognose 2009 Tabel 6 Omzetprognose 2009 naar marktsegmenten Tabel 7 Balans Ordina 2002-2008 Tabel 8 Resultaten Ordina 2002-2008 Tabel 9 Kengetallen en ratio Ordina 2002-2008 |
Titel: |
Uitdaging voor Ordina is winstherstel |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(136 Kb)
|
Aantal pagina's: |
19 |
Uitgegeven: |
17 maart 2009 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 499,00 |
9% BTW (laag): |
€ 44,91 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 543,91 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 543,91 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier Ordina |
|
|
|
|
|