|
Nobel ziet dienstenomzet sterk stijgen Winstmarge op producten onder druk.
|
|
5 jun 2008 - ICT dienstverlener Nobel is bezig naast producten zijn dienstenpoot te versterken om de winstmarge te verbeteren. Dat lukt.
De transformatie van productleverancier naar dienstverlener is een tijdrovend en complex proces. Deze financiele analyse 2001-2007 laat zien hoe Nobel daar met toenemend succes aan werkt.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 13 pagina's:
- AME Research point of view
- Inhoudsopgave
- Brutomarge verbetert aanzienlijk
- Brutomarge uit dienstenomzet verbetert
- Solvabiliteit moet hersteld worden
- Bijlage over de financiële analyse
Tabellen
- Kerngegevens Nobel 2008
- AME indicatoren 2002-2007
- Beurswaarde per euro omzet 2003-2007
- Omzetverdeling en brutomarge 2003-2007
- Balans Nobel 2001-2007
- Resultaten Nobel 2001-2007
- Kengetallen en ratio Nobel 2001-2007
|
Titel: |
Nobel ziet dienstenomzet sterk stijgen |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(98 Kb)
|
Aantal pagina's: |
13 |
Uitgegeven: |
5 juni 2008 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 249,00 |
9% BTW (laag): |
€ 22,41 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 271,41 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 271,41 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
|
|
|
|