31 aug 2007 - Met baanbrekende software van Uphantis kunnen leveranciers nu meten welke consumenten hun nieuwe producten tegen welke prijzen zullen kopen. Dat beperkt falende lanceringen en onnodige uitverkopen.
Toegepaste software technologie Dit rapport behandelt een nieuw softwareproduct dat toegepaste softwaretechnologie en de modernste toegepaste marketing kennis in zich verenigt. Het levert ondernemingen en overheden met een geintegreerd dataplatform nieuw gereedschap om voor nieuwe producten en diensten de toekomstige prijs en de concrete marktvraag te bepalen.
Toegepaste marketing technieken Het rapport beschrijft de technologie die ontwikkeld is door een spin-off van de Economische Universiteit van Wenen en door Uphantis op de Benelux-markt wordt gebracht.
Bestemd voor Het rapport is bestemd voor:
- middelgrote en grote ondernemingen en organisaties
- die opereren in consumentenmarkten
- beschikken over ERP, CRM en volwassen datareeksen
- productverbeteringen of nieuwe producten op de markt willen brengen
- het gedrag van hun potentiële klanten beter willen kennen
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 18 pagina's:
- AME Research point of view
- Kerngegevens Uphantis 2007
- Toegepaste verbindende technologie
- Groeiend productportfolio
- Beste prijs in juiste marktsegment
- Marketing software naar nieuwe generatie
- Er staan grote belangen op spel
- Spin-off van Economische Universiteit
- Irrationele ongeorganiseerde consumenten
- Grote verspilling bij lancering nieuwe producten
- De situatie in detailhandel en reselling
- Prijsstrategie met klant als uitgangspunt
- Prijs van kennis en informatieproducten op internet
- Strategisch holistisch marketingmodel
- ProDeli tovert complete marktkaart op scherm
- ProDemand adviseert over de beste prijs
- Prolytic benoemt concurrentievoordelen
- Klanten van Prolytic zijn onder meer
- Conclusie: slim marketinggereedschap
|
Titel: |
Uphantis brengt software voor prijs- en marktmapping |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(104 Kb)
|
Aantal pagina's: |
18 |
Uitgegeven: |
31 augustus 2007 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 199,00 |
9% BTW (laag): |
€ 17,91 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 216,91 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 216,91 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|