3 sep 2003 - Middelgrote ERP fabrikanten die wereldwijd opereren hebben het moeilijk. IBS is een voorbeeld. Waarom stellen klanten geen harde eisen aan continuďteit?
Deze analyse gaat in op de financiële resultaten van International Business Systems (IBS) vanaf 1996 tot de eerste helft van 2003. IBS is ERP leverancier, vooral voor IBM platforms. Missie van IBS is klanten aan meer winst te helpen. Het gevolg is dat IBS al drie jaar verlies lijdt. Hoe zit het met de topsalarissen? Klanten, in Nederland en wereldwijd, hebben een gericht belang bij een financieel sterk en winstgevend IBS. Het wordt tijd dat zij IBS concrete vragen gaan stellen over de manier waarop IBS terugkeert naar een goede winstgevendheid en sterke solvabiliteit.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 11 pagina's:
- What's in it for IBS? 3
- Reputatie in Nederland 4
- Hoe zit het met de salarissen? 4
- Zes scores van IBS 4
- Trend in licentieomzetten 5
- De value proposition aan de klant 5
- Belang van sterke leverancier 6
Tabellen
- Tabel 1 Balansen 1996-2002 8
- Tabel 2 Resultaten 1998-2002 8
- Tabel 3 Kengetallen 1998-2002 9
- Tabel 4 Licentieomzetten en marges 2002-2003 10
- Tabel 5 Omzet en personeel in Nederland 1998-2002 10
- Tabel 6 Omzet per land 2001-2002 11
- Tabel 7 Kengetallen Personeel 1999-2002 11
|
Titel: |
Belang klant bij winstgevend IBS |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(56 Kb)
|
Aantal pagina's: |
11 |
Uitgegeven: |
3 september 2003 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 49,75 |
9% BTW (laag): |
€ 4,48 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 54,23 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 54,23 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|