|
CSC vergelijkt zich met Tour de France
|
|
15 aug 2002 - Via intelligente sportsponsoring wil CSC hoogwaardige kennis onder de publieke aandacht te brengen en topmanagers ontmoeten.
Samenvatting: Ingewikkelde hoog technologische kennis moeilijk te begrijpen voor managers van organisaties.
Conclusie: Intelligente sponsoring om kennis te verspreiden
Waarde: Besef van geweldige veranderingen
Titel: |
CSC vergelijkt zich met Tour de France |
Auteur: |
|
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(53 Kb)
|
Aantal pagina's: |
3 |
Uitgegeven: |
15 augustus 2002 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 25,00 |
9% BTW (laag): |
€ 2,25 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 27,25 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 27,25 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
|
|
|
|