7 jun 2002 - Emailmarketing is in opkomst. Deze bijdrage zet concreet de voordelen en nadelen ervan op een rij.
Gebruikers loven de lage kosten en de hoge effectiviteit van het medium. Noodzakelijk hulpmiddel: een omvangrijk adressenbestand van consumenten die de commerciële boodschappen willen ontvangen. Dit artikel zet in 3 pagina's heel concreet voor- en nadelen op een rij.
Gesprekken met Francois Lenaerts van Mister Mail, Henk Kok, directeur van Loyalty Management Nederland (Air Miles), Jeroen Dekker, directeur van Shop.nl, Wijnand Jongen (Thuiswinkel.organisatie), Paloma van der Put van Kijkshop en Jonas de Groot van Kijkshop.
Zie ook de analyse van emailsoftwareleverancier Kana Communications. (Zoek op trefwoord: KANA)
Titel: |
Email is effectief marketinginstrument |
Auteur: |
|
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(17 Kb)
|
Aantal pagina's: |
3 |
Uitgegeven: |
7 juni 2002 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 15,00 |
9% BTW (laag): |
€ 1,35 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 16,35 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 16,35 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|