|
Prijsvorming van informatie
|
|
7 mrt 2002 - Producten die voortvloeien uit informatica en telematica worden vooral geprijsd op basis van de kosten. Dat zijn met name arbeidskosten voor ontwikkeling van technologie, marketing en verkoop. Werkers in de informatie- en kennisindustrie worden gezien als kostenpost. Kan dat anders?
Titel: |
Prijsvorming van informatie |
Auteur: |
|
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(17 Kb)
|
Aantal pagina's: |
4 |
Uitgegeven: |
7 maart 2002 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 18,00 |
9% BTW (laag): |
€ 1,62 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 19,62 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 19,62 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier AME Research BV |
|
|
|
|
|
|
|