|
PCM verbrandt 40 miljoen op Internet
|
|
5 okt 2001 - "We kunnen niet meer zoveel geld aan Internet besteden". "De websites kannibaliseren de papieren krant". "Internet is een marketing activiteit". "De gedachte dat mensen via Internet tot een abonnement worden verleid is een fundamentele denkfout". Dit zijn centrale gedachten in de bestuurskamer van Perscombinatie, uitgever van De Volkskrant, Algemeen Dagblad, NRC Handelsblad en Trouw.
Titel: |
PCM verbrandt 40 miljoen op Internet |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Aantal pagina's: |
2 |
Uitgegeven: |
5 oktober 2001 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 19,90 |
9% BTW (laag): |
€ 1,79 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 21,69 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 21,69 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
|
|
|
|