|
|
25 sep 2001 - Veel Internet pioniers overtreden elk recept voor een goede strategie. Zowel gevestigde ondernemingen als dotcoms. Zij vernielen in destructieve prijsconcurrentie hun winstkracht en de unieke strategische positie die zij kunnen innemen. Internet is geen strategie. Het is een ondersteunende technologie. Internet blijft en groeit. Michael Porter beantwoordt hoe een onderneming of overheid Internet moet toepassen.
Titel: |
Strategie en Internet |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Aantal pagina's: |
7 |
Uitgegeven: |
25 september 2001 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 19,90 |
9% BTW (laag): |
€ 1,79 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 21,69 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 21,69 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
|
|
|
|