13 feb 2012 - Het nemen van beslissingen op basis van een combinatie van harde data en sentimenten ontleend aan de analyse van mensvriendelijke informatie neemt een hoge vlucht. HP ontdekte de krachtverschuiving van technologie naar informatie en kocht Autonomy.
Bedrijven en overheden weten alles van iedereen die zich op het web begeeft. Daar is veel discussie over. Maar hoe werkt het? De beheersing en analyse van big datastromen via social media en andere bronnen is een sterke groeimarkt. HP’s Autonomy zet dezer dagen wereldwijd IDOL 10 in de markt waarmee bedrijven in één proces gestructureerde en ongestructureerde data kunnen analyseren om op basis daarvan beslissingen voor te bereiden. Dit interview met regional manager Benelux Eric Rousseau van Autonomy beschrijft de achtergronden en betekenis van deze revolutionaire ontwikkelingen.
Dit artikel is bestemd voor onze abonnees. Zij kunnen alle analyses, rapporten en artikelen gratis downloaden. Dat is veel goedkoper dan een eenmalige aanschaf.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 5 pagina's:
- Introductie: kennis aanboren uit gevoelens en data
- Succesverhaal Autonomy sinds 1996
- Het persbericht van Autonomy over IDOL10
- Combinatie Autonomy IDOL en Vertica
- Het interview met Eric Rousseau van Autonomy
- Het gaat om herkennen van patronen
- Beslissen op basis van sentimenten
- Bundelen van data en sentimenten
- Generieke oplossing voor alle bedrijven
- Profiel AME Research
|
Titel: |
Autonomy koppelt feiten en sentimenten |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(195 Kb)
|
Aantal pagina's: |
5 |
Uitgegeven: |
13 februari 2012 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 599,00 |
9% BTW (laag): |
€ 53,91 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 652,91 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 652,91 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|