1 jun 2011 - De afgekraakte beursgang van social medium LinkedIn was in feite een groot succes. Linkedin verandert de professionele communicatie, werving en selectie.
In Nederland is de briljante beursgang van het social medium LinkedIn afgekraakt als een absurde nieuwe hype, gedoemd te mislukken.
Dat komt door onwetendheid, jaloezie en omdat Nederlandse banken en beleggers niet eens konden inschrijven.
De hype is pas gemaakt na de beursgang tegen een hoge prijs.
LinkedIn heeft in haar doelmarkten nog maar een aandeel van één procent en oplossingen in de Cloud als een te huren dienst die wereldwijd uitgerold worden. Wij voorspellen LinkedIn in deze analyse een succesvolle toekomst.
Let op: deze analyse is geen beleggingsadvies. AME Research belegt niet in aandelen omdat dit de analyse beďnvloedt. AME Research heeft geen relatie met LinkedIn.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 13 pagina's:
- Strategische visie van het management
- Risico’s technologie en beveiliging
- Wereldwijd groeipotentieel is enorm
- Offline verkopen steeds belangrijker
- Marketing en productontwikkeling hoekstenen
- Vier verschillende business lines
- Werving en selectie belangrijkste line
- Premium abonnementen dringen dieper door
- Financiële perspectieven 2010-2015
- Bijlage over de financiële analyse
- Formules van de vijf AME Indicatoren
- Profiel AME Research
Figuren
- Traditionele kostenstromen 2008-2010
- Drie soorten premium abonnementen
- Omzetverdeling 2008-2011
- Prognose omzet en winst 2010-2015
|
Titel: |
Briljante beursgang LinkedIn |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(485 Kb)
|
Aantal pagina's: |
13 |
Uitgegeven: |
1 juni 2011 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 29,00 |
9% BTW (laag): |
€ 2,61 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 31,61 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 31,61 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|