|
Trends in softwaremarketing 2010 Verborgen verleidingen volop terug
|
|
9 jul 2010 - Gedrukte bladen winnen van internet in cross-media campagne
- De respons van potentiele klanten op gedrukte vakbladen is bij een cross-media campagne veel hoger dan op internetcampagnes
- Softwarefabrikanten willen tegen lagere kosten meer interessante potentiele klanten voor hun producten aanboren
- Zij schakelen uitgevers in voor kennisoverdracht
- Internetcampagnes zijn over hun toppen heen
- Meer diepgang is de nieuwe moraal
- Dit rapport over marketingbestedingen door softwarefabrikanten is mede gebaseerd op een interview met marketing manager Martijn Delahaye van AFAS ERP Software.
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 10 pagina's:
- Salesforce.com king in marketing uitgaven
- Exact snoeit sterk op marketinguitgaven
- AFAS houdt marketingkosten op peil
- Verborgen verleiders in plaats van harde verkopen
- Softwarefabrikant als kennispartner
- Analyse: hoge respons vakbladen
- Profiel AME Research
- Grote campagne over het Nieuwe Werken
Tabellen
- Tabel 1 Salesforce.com marketing uitgaven 2004-2010
- Tabel 2 Marketingkosten Exact 2006-2009
- Tabel 3 Marketingkosten AFAS in % van omzetgroei
- Tabel 4 Marketing kosten AFAS 2006-2009
- Tabel 5 Marketing uitgaven SAP 2006-2009
- Tabel 6 Marketing uitgaven 5 software fabrikanten 2007-2009
|
Titel: |
Trends in softwaremarketing 2010 |
Auteur: |
Adriaan Meij |
Beschikbaar als: |
(194 Kb)
|
Aantal pagina's: |
10 |
Uitgegeven: |
9 juli 2010 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 129,00 |
9% BTW (laag): |
€ 11,61 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 140,61 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 140,61 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier AME Research BV |
|
|
|
|
|