|
Videogame industrie gaat online Introductie XBOX 360 drukt softwareverkopen
|
|
7 jan 2006 - De introductie van XBOX 360 is het begin van een nieuw leven voor de videogame iudustrie in de online dimensie
De lancering van de XBOX 360 werpt nieuw licht op de toekomst van de videogame industrie. Met:
- Historie XBOX
- Feutures XBOX 360
- Impact op cultuur en mens
- Online spelend leren
- Marktleiders in consoles
- Marktleiders in gaming software
- Trends in software games industrie
- Omzet Top 25 2003-2006
INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 16 pagina's:
- Speel vaker, het leven is maar kort
- De voorgeschiedenis: XBOX en XBOX Live
- XBOX 360: de features
- Concurrentie van Sony en Nintendo
- Creatie van een massa hype
- Forse verliezen in Home & Entertainment
- Eigen ontwerp, productie en verkoop uitbesteden
- Spelende mens groeimarkt van jewelste
- Kritische succesfactoren bij lancering
- XBOX concurreert met tijd en geld
- Vervangt XBOX onderwijssystemen?
- Toekomstvisie: online spelend leren
- XBOX 360 drukt omzet software games
- Marktvooruitzichten video game industrie
- Nederland miste game industrie
- Tabel 1 Top 25 in videogames naar omzet 2003-2006
|
Titel: |
Videogame industrie gaat online |
Auteur: |
|
Beschikbaar als: |
Adobe PDF document
(726 Kb)
|
Aantal pagina's: |
16 |
Uitgegeven: |
7 januari 2006 |
Onderzoekskosten: |
Prijs excl. BTW: |
€ 99,00 |
9% BTW (laag): |
€ 8,91 |
Verzendkosten: |
€ 0,00 |
Totaal: |
€ 107,91 incl. BTW |
|
|
Geen abonnee? Geen probleem! Abonneer nu of bestel deze publicatie voor € 107,91 inclusief btw en ontvang het volledige document per e-mail. Voer nu uw gegevens in: |
|
Historisch dossier AME Research BV |
|
|
|
|
|